+38 (044) 279 65 21 +38 (097) 696 70 54 +38 (073) 696 70 54 office@uvito.ua

Минулого місяця ми розглядали питання розвіювання деяких міфів про систему ProZorro, а сьогодні хотіли б розглянути іншу сферу публічних закупівель, а саме процедуру оскарження на різних етапах закупівлі.
Всі скарги розглядаються спеціальною комісією при АМКУ, але з урахуванням строків, передбачених для кожної категорії скарг.

Від чого залежать строки розгляду таких скарг? 

Строки подання скарги залежать від стадії, на якій її подано. Так, скарги щодо розміщеної документації або прийнятих замовником рішень мають бути подані скаржниками в такий строк, щоб після подання скарги до моменту закриття строку надсилання тендерних пропозицій залишалось не менше 4 днів.

Скарги щодо рішень або дій, які відбулися після оцінювання пропозицій, мають бути подані до спливу 10 днів після оприлюднення інформації про наміри укласти договір, але й до часу його укладення.

Скарги щодо рішень та дій, які відбулися після етапу розгляду пропозицій, мають бути подані до спливу 5 днів з моменту оприлюднення такої інформації.

Яка форма скарги? 

Всі скарги подаються в електронній формі, через платформу публічних закупівель. Процедура повністю автоматизована, скарга спочатку вноситься до реєстру скарг, і на порталі публікується її реєстраційна картка, яка містить інформацію про час та дату подання, присвоєний номер, та номер закупівлі, щодо якої її подано.

Сама ж скарга, для її розміщення і подальшого розгляду, має обовʼязково містити інформацію про заявника (його ідентифікаційні та контактні дані), підстави оскарження, опис та обґрунтування виявлених порушень із посиланням на законодавство, вимоги, які висуває скаржник з обовʼязковим їх обґрунтуванням.

За необхідності до скарги можуть додаватись документи в електронній формі, які підтверджують позицію скаржника.

Відмітимо, що замовник публічної закупівлі автоматично повідомляється про факт подання скарги.

Чи треба сплачувати за подання скарги та від чого залежить розмір оплати? 

Подання скарги не є безкоштовним. Скаржник сплачує 5 000,00 гривень, якщо оскаржуються процедури щодо послуг або товарів, і 15 000,00 гривень у разі, якщо предметом закупівлі є роботи.

Протягом 3 днів з моменту внесення скарги до реєстру інформація про прийняття її до розгляду розміщується на порталі із зазначенням дати, часу та місця її розгляду, або ж публікуються причини відмови у розгляді.

І скаржник, і замовник закупівлі мають право брати участь у розгляді скарги. Більш того, такий розгляд є відкритим в принципі, що дозволяє усім бажаючим прийти на такий розгляд та вести фото- або відео-зйомку.

Рішення АМКУ оголошуються прилюдно, набирають чинності в момент оголошення, проте можуть бути оскаржені до суду протягом 30 днів з моменту їх винесення

Скарги ж щодо угод, укладених внаслідок публічних закупівель, мають подаватись і розглядатись в судовому порядку.

Сергєєв Петро Олександрович


Сергєєв Петро Олександрович

Адвокат. Директор ЮФ ЮВІТО

Провідні практики: 
захист прав та інтересів в судах
супроводження ведення господарської діяльності

%d такие блоггеры, как: