НАДІЙНІСТЬ ПЕРЕВІРЕНА РОКАМИ

+38 073 696 70 54
+38 097 696 70 54
+38 044 279 65 21

СУПРОВІД ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ

ЮРИДИЧНИЙ СУПРОВІД
З ОРГАНІЗАЦІЇ ТЕНДЕРНИХ ПРОЦЕДУР ТА УЧАСТІ В НИХ ПОТРІБЕН, КОЛИ:

ЮРИДИЧНИЙ СУПРОВІД
З ОРГАНІЗАЦІЇ ТЕНДЕРНИХ ПРОЦЕДУР
ТА УЧАСТІ В НИХ ПОТРІБЕН, КОЛИ:

Z

Відсутній досвід з організації публічних закупівель (державних/комерційних) або участі в них як постачальника

Z

Потрібна допомога при плануванні закупівель, визначенні предмету закупівлі, складанні річного плану закупівель

Z

Необхідний юридичний супровід під час укладання та виконання договору

Z

Ви не згодні з умовами тендеру, звернули увагу на дискримінаційні вимоги, Замовник прийняв рішення, що на Вашу думку суперечить економічному сенсу

Z

Необхідна підготовка документів для організації публічних закупівель (оголошення, тендерної документації, технічного завдання, протоколів, звітів, договорів);

Z

Відсутній досвід підготовки переможної тендерної пропозиції та подання її на участь у торгах

Z

Необхідне оскарження рішення Замовника в Антимонопольному комітеті України

Z

Юридичний супровід під час проведення перевірки, підготовки заперечень або моніторингу Державною аудиторськоїю службою України

ЕТАПИ ЮРИДИЧНОГО
СУПРОВОДУ

ЕТАПИ ЮРИДИЧНОГО
СУПРОВОДУ

Вивчення клієнта, врахування його побажань та поточних виробничих та робочих потужностей та ресурсів. Проведення моніторингу ринку для визначення потенційних Замовників послуг ,товарів або робіт, які може запропонувати компанія. Розробка стратегії участі у публічних закупівлях, підготовка технічної складової процесу участі у торгах

Визначення основних кваліфікаційних критеріїв, які встановлюються Замовниками на ринку діяльності компанії, приведення у відповідність компанії до встановлених Замовником типових вимог у тендерній документації

Підготовка тендерної пропозиції та всіх необхідних документів, які вимагаються Замовником, звернення до Замовника за роз’ясненнями та усуненням дискримінаційних вимог. Подання та розміщення тендерної пропозиції в електронній системі закупівель, супровід під час проведення редукціону, рекомендації по кроках торгів

Постмоніторинг інших учасників торгів, оперативна взаємодія з Замовником та у випадку прийняття Замовником рішення, яке суперечить законодавству – підготовка скарги в АМКУ, ДАСУ

Супровід укладення договору з замовником, розробка або імплементація істотних умов договору, клопотання про передплату.

В подальшому можлививй повний документальний супровід укладеного договору, зокрема в частині формування та вірного відображення будь-якого грошового чи товарного руху згідно укладеного договору на предмет повної відповідності чинному законодавству України та критеріям перевірки ДАСУ.
ВИ МАЄТЕ МОЖЛИВОСТІ

ВИ МАЄТЕ МОЖЛИВОСТІ

Z

В будь який час у відповідній ситуації розраховувати на виїзд та допомогу наших адвокатів

Z

Отримати абонентське обслуговування в нашій юридичній фірмі, обравши для себе оптимальний пакет послуг.

Z

В будь який час звертатися за юридичною консультацією.

Z

Виважено та спокійно вести свій бізнес знаючи, що за вами стоїть надійний партнер у обличчі ЮФ «Ювіто».

ЧОМУ ОБИРАЮТЬ НАС:

Суть системи публічних електронних закупівель  – більше прозорості, менше бюрократії, забезпечення умов для добросовісного конкурентного середовища. Проте, як завжди правда прихована в деталях і те, що на перший погляд є транспаретним та зрозумілим, для досвідченого фахівця в публічних закупівлях може бути видима пронизаність несуттєвими дрібницями, що в результаті можуть мати вирішальне значення.

В основу ефективності та стабільності нашої роботи покладено професіоналізм команди фахівців, які мають значний досвід в публічних закупках та в суміжних сферах бізнесу.

Наші послуги, це комплекс сучасних інформаційних і технологічних рішень, який забезпечує проведення усіх процедур для клієнта в найменш ресурсозатратний спосіб.

R

Брали участь в понад 960 публічних закупівлях, це означає що було прочитано більше ніж 1250 технічних завдань, підготовано та завантажено в систему понад 5200 документів

R
Надали консультацій клієнтам понад 800 людиногодин
R

Зробили понад 400 моніторингів ринку, що більше ніж 2800 пошуків по ключових напрямках

R

Уклали понад 500 договорів

R

Підготували та подали понад 200 аркушів пояснень, запитів, звернень та скарг

ЯК МИ ПРАЦЮЄМО:

Все просто

ЯК МИ ПРАЦЮЄМО:

Все просто

$

Збір інформації

Отримуємо необхідну для консультації інформацію та визначаємо регламент зустрічі.
$

Аналіз інфорації

З’ясовуємо суть проблеми, аналізуємо наявні документи.
N

Вирішення проблеми

Доводимо до клієнта можливі варіанти вирішення проблем, роз’яснюємо йому правові наслідки кожного з них та надаємо допомогу у виборі оптимального рішення.
ВІДГУКИ

задоволених клієнтів

ВІДГУКИ

Пакет послуг, який включає в себе повний супровід — саме те, що потрібно було нам. Ми спеціалізуємося на виготовленні продукції. Вирішили приймати участь у тендерах, але цим нікому у нас займатися. І саме послуги з юридичного супроводу участі у тендерах від компанії Ювіто дозволили нам розширити збут. Це виявилося легко та результативно. Рекомендуємо!

Олександр Павлович

Директор з розвитку

Наша компанія займається наданням послуг, які є актуальними і для державних усанов. Але стати виконавцем у данному випадку досить складно, оскільки потрібно прийняти участь у тендері. Раніше подібної практики ми не мали. По рекомендації звернулися до фахівців ЮВІТО, отримали консультацію по усім етапам участі у публічних закупівлях, прийняли участь та виграли перший державний тендер.

Сергій Миколайович

Керуючий партнер

Необхідний супровід публічних закупівель? Заповніть форму та отримайте консультацію експерта:

КОНТАКТИ
Маємо бажання стати надійним юридичним консультантом та помічником в усіх сферах вашої діяльності.

Контакти:
(044) 279 65 21, +38 073 696 70 54, +38 097 696 70 54
01001, м. Київ, вул. Прорізна, буд. 21, оф. 5
office@uvito.ua
www.uvito.ua